søndag 8. februar 2009

Wilkommen im Hotel.

Folk har det med å lire av seg geniale kommentarer om Tokio Hotel i mitt nærvær - både bevisst og ubevisst. Her er et utvalg:

Annelise:
"Veronika liker stolpen fra Tyskland, hun. Når hun klemmer han, så knekker han i to. Det er DET hun liker!"
"Tokio Hotel - The company that gives you femi Bills!"


Unger jeg satt barnevakt for (anonymiserte navn):
*Oda ser bakgrunnen min på mobilen*
Oda: Er det deg?
Jeg: Nei, det er en gutt som heter Bill.
Frank: Er hun Bill-jenta lillebroren din?
Jeg: Nei, han er sanger. Han bor i Tyskland.
Oda: Er det du som har tatt bildet?
Jeg: Nei.
Oda: Hvem har tatt bildet da?
Jeg: Det vet jeg ikke.



Kjemilæreren min:
*Jeg slenger TH-bladet jeg leser på pulten før jeg snur meg mot Marta for å gjøre forsøk*
"Tokio Hotel.. Nei, det blir bare verre og verre!"



Det er godt vi har selvironi, ikke sant, gutter??

Ingen kommentarer: