lørdag 21. februar 2009

Going to that island

Er det sant at det letter 90 tusen fly hver dag?

Jeg vet ikke helt hva jeg føler om å sitte ti timer på buss og så seks timer på fly etter i natt. Jeg sov på fire forskjellige steder, og de siste festmenneskene gikk kl 7. (Tror jeg.) Men det er vel det som kalles å leve.. (???)

Tidenes fest var det i hvert fall. Piercing-gutten, satanisten (han hadde Baphomets segl tatovert på skuldra!!), SU-jenta som likte Tokio Hotel, Pocahontas, brannmann-Trygve, Nightwish etc etc etc.. En herlig gjeng. Molde er en herlig by!!

Spørs om Tenerife greier å toppe det. Jeg skal i hvert fall gjøre alt jeg kan for at det skal skje.


Dagens Bill:

Gummibären

I don't have to sell my soul, he's already in me. I don't need to sell my soul, he's already in me. I wanna be adored.

Ingen kommentarer: