onsdag 11. februar 2009

Should I lie or should I break your heart?

Noen dager er bare fæle. Dette er en sånn dag.

Startet med at jeg forsov meg, noe jeg sånn ca aldri gjør. Fikk pappa til å kjøre meg, men det gikk på bekostning av legetimen til prinsessa.. Så jeg fikk dårlig samvittighet for det, da.

Skolen var, vel, skole. Sånn helt grei dag på skolen. Jeg holdt på å sovne hele tiden, da, fordi jeg ikke fikk tid til å drikke kaffe i morgest... Også måtte jeg vente tre kvarter på bussen, fordi læreren måtte hjem til sykt barn. Leste Breaking Dawn.

Da jeg kom hjem så jeg Scrubs og The Tribe, det var kos. Så kom prinsessa hjem, og vi så fem minutter Superkviss før TV'en slutta å virke.. Dermed sovnet jeg, og sov i sånn litt over en halvtime, til mamma og pappa kom hjem.

Det som er ille, er jo at jeg har kjemiprøve i overimorgen. Er det én ting som knekker meg, så er det kjemiprøver..

Så nå vurderer jeg å bare lese fort gjennom kapittelet (elektrokjemi, om noen lurte), for så å drikke te, gjøre avspenningsøvelser og farge håret.
NOE MÅ MAN JO GJØRE FOR Å LETTE PÅ TRYKKET.

Dagens Bill:


Han må sitte på stolarmen for å ikke ødelegge sveisen. Litt småmorsomt.

L8r's.

1 kommentar:

Cathrine Røsand Knutsen sa...

Kjemiprøven går nok bra vettu! Stå på. Er det noen som klarer det så er det du !;)
Adioos