torsdag 12. februar 2009

Sweet dreams...

Jeg har hatt en åpenbaring. I natt, da jeg lå og sov min søteste søvn, fant jeg ut to ting:

1) Jeg gleder meg faktisk SINNSYKT til å dra til Tenerife. Drømmen omhandlet meg og Tina, altså, de andre var der sikkert også, men jeg husker bare at jeg sa til Tina at vi hadde vært der en hel uke, altså, vi skulle snart dra hjem, og vi hadde ikke hatt NOE gøy, ikke ÉN drink, vi hadde bare spist middag og lagt oss kl 23 og vært DRYGE! Æhhh.. Så... Jeg gleder meg faktisk, siden jeg er så redd for at det skal bli gørr.. (?!)

2) Jeg er fortsatt fordømt forelsket. Andre del av drømmen foregikk nemlig på en konsert, et digert konsertlokale, og jeg var backstage med fullt av folk fra musikklinja (*hosthost*). Det var noe med en ubåt og onkelen min og pappa og sånn også, men bottom line var at jeg møtte han mens han sto og vasket en bil (eller noe, og ja, det har forbindelse med konserten), og ja, det hørtes sikkert helt feil ut, men.. Det var en fin drøm, hvertfall, og jeg ble lei meg da jeg våknet og innså at det ikke var sant.. Offa meg, får nok aldri lykke i kjærlighet, jeg. >.<
Dagens Bill:

Kan kan, så kan jeg.

2 kommentarer:

Tina sa...

Vi skal ha det kjempegøy på Tenerife, NO WORRIES! ;)

Anonym sa...

Tokio Hotel sug...