torsdag 19. februar 2009

It's in my head, this feeling of joy...

...and that sense of danger, that's in all of my body.

Hver gang du finner et nytt band, en ny bok, et nytt TV-program, en ny film (etc etc etc) å elske, er det som en liten forelskelse. Du tenker bare på denne greia hele tiden, og du kan ikke vente med å komme hjem så du kan nyte den fullt ut igjen.

Vel.. I helga opplevde jeg en ny forelskelse. Objekt: Yellowcard.

I never thought I would wake up in bed
Watching the world coming down on my head
I'd sleep like a dog if you would never have said
This is the world coming down on your head


Luuuv it..

Fun fact: Jeg har hatt et Yellowcard-album (Lights and sounds) liggende siden jeg fikk/tok den fra Topp 20-redaksjonen i september 2007, men det var først nå jeg begynte å høre på det.


Jeg er forresten også ganske forelska i dette:
Mannen som elsket Yngve (filmen og boka)
Tim Burton-filmer (spesielt Sweeney Todd)
Twilight-sagaen
Tokio Hotel (nei, du kødder..???)
Converse All Star
Eyelineren min
Hårfargen min
That '70s Show

..blant annet.

Love.

Ingen kommentarer: