mandag 16. februar 2009

Er DU skolelei?

ALLE er visst skolelei, nå.. Untatt meg. Ja, jeg er gal.

Men i det siste har jeg vært skikkelig into skolen. Noe jeg selvfølgelig er glad for. Karakterene har allerede begynt å gå opp siden jul, og jeg føler at dette går veien. Spørsmålet er jo hva jeg skal finne på neste år. Fosen Folkehøgskole er det som står øverst på lista, men da må jeg se til å få søkt snart. Ellers har jeg vurdert journalistutdanning i Volda, Oslo eller Stavanger. (Stavanger frister ganske me just nu..) Og selvfølgelig veterinær, men da må jeg nok til utlandet. Vanskelig, vanskelig.

Det beste nå er nok å ta en dag av gangen fram til "deadline" 15. april. Akkurat nå forkuserer jeg på å få ferdig objektsamlinga mi (altså herbariet mitt), samt å overleve turen til Tenerife. Også boka jeg leser da. Jeg er ferdig med Twilight-sagaen (UTROLIG bra, LES DEN!!), og holder nå på med Kompani Orheim av Tore Renberg. Han er nok en av mine topp 5 favorittforfattere!

Vil dere se topp 5?
Random rekkefølge:
JK Rowling
Stephenie Meyer
Harald Rosenløw Eeg
Tore Renberg
Philip Pullman

:)

Dagens Bill:



Ja, jeg må begynne å pakke snart..

3 kommentarer:

Tina sa...

Jeg synes du skal bli dyrlege en dag ^^

Kofferten til Bill ligner faktisk litt på min ;o

Anonym sa...

jaaa, jeg er sykt skolelei, men håper på at det blir mer spennende på vgs.

Animalphan sa...

Yey, du har Bill-koffert! <3 Bytte? x]