mandag 2. februar 2009

Make me happy.

Mål: Skrive ned 49 sanger som jeg er spesielt glad i.

Tokio Hotel - 1000 Meere
Avril Lavigne - Things I'll Never Say
HIM - Killing Loneliness
Katy Perry - I Kissed A Girl
Lily Allen - Littlest Things
Satyricon - My Skin Is Cold
My Chemical Romance - Thank You For The Venom
My Chemical Romance - Skylines And Turnstyles
Tokio Hotel - Jung Und Nicht Mehr Jugendfrei
Avril Lavigne - Nobody's Fool
HIM - Heartache Every Moment
The Killers - Read My Mind
Paris Hilton - Stars Are Blind
Sandra Lyng Haugen - Kan Du Føle Det?
Nightwish - Ever Dream
Nightwish - 7 Days To The Wolves
Nightwish - The Poet And The Pendulum
Paramore - That's What You Get
AC DC - Back In Black
Metallica - Nothing Else Matters
Lostprophets - Can't Stop, Gotta Date With Hate
Lostprophets - 4:AM Forever
The Cure - Just Like Heaven
Erlend Bratland - Lost
Nelly Furtado - Turn Off The Lights
The Stone Roses - I Wanna Be Adored
REM - The One I Love
DumDum Boys - Enhjørning
Animal Alpha - My Droogies
Animal Alpha - Bundy
Gåte - Margit Hjukse
Gåte - Kjærleik
Evanescence - Everybody's Fool
Evanescence - Sweet Sacrifice
Avril Lavigne - My Happy Ending
Natasha Bedingfield - Wild Horses
Miley Cyrus - See You Again
The Jonas Brothers - Play My Music
Tokio Hotel - Wir Sterben Niemals Aus
Tokio Hotel - Spring Nicht
My Chemical Romance - Cancer
David Pedersen - Wild At Heart
Kaizers Orchestra - Ompa Til Du Dør
Kaizers Orchestra - Bris
HIM - Rip Out The Wings Of A Butterfly
Mira Craig - My Lion King
Green Day - Extraordinary Girl
t.A.T.u - All The Things She Said
Pink - Family Portrait

Konklusjon: Variert musikksmak.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har du lest dette?

http://dinside.no/801966/overlev-flyulykken

Mange fine sanger der, forresten. :)

Anonym sa...

Jeg har taggadeg på bloggen min:D

www.superjulianne.ipublish.no