søndag 1. februar 2009

This is the sweet life.

Jeg bakte muffins, eller CUPCAKES, som det egentlig heter når de er så store og har såpass mye glasur, eller FROSTING, som det heter når den er såpass tykk. Jeg lagde både hvit, rosa, blå og lilla frosting, og jeg brukte mammas eldgamle kremting av tøy for å få de fine mønstrene, Jeg hadde også sukkerhjerter og flerfarget strøssel til å pynte med.


Hva synes dere? Jeg er litt småstolt.. Se så søte de er, da!!
Muffins-pose.

Tusen takk til Ida Élen for inspirasjon og guide til glasuroppskrift!

Muffinsoppskrift: Eldgammelt ark fra matlaginga på Sylte Skule (på nynorsk). Det er verdens beste muffins, altså!
Glasuroppskrift: matformons.blogspot.com

6 kommentarer:

Katrine sa...

Så søøøte! har så lyst å lage sånn selv x)

Tina sa...

Orgasme i munnen..

Marianne sa...

oh holy shit; DROOLING!

annelise sa...

aw. FÅ SMAKA? :D

Anonym sa...

Nemmen, skulle ønske jeg kunne lage sånne ting...

Mona sa...

Wow! Stilige :D