søndag 8. februar 2009

Fan-skap!!

Jeg kan ikke forstå at det finnes folk som ikke er fan av noe. For meg hadde det blitt et veldig tomt liv.. Jeg er nok en over gjennomsnittlig fan, med alt som følger med. Jeg har ekstremt lett for å bli hekta på noe, og nerder meg til kunnskap om alt mulig.. Ingenting er halvveis med det - liker jeg noe veldig godt, så er jeg oppdatert!

Mens Tina er fan av Gossip Girl, Sex and the City og Bridget Jones (+ en del andre jenteting, men det går i den linja..), og Annelise er fan av Biler (og Dinsey generelt) og The Fray (blant annet), er jeg fan av...

*Tokio Hotel (BIG shocker!)
*Twilight-sagaen
*Harry Potter
*My Chemical Romance
*Nightwish
*Hannah Montana
*Avril Lavigne
*Camp Rock
*Tim Burton
*Tore Renberg (mannen bak Mannen som elsket Yngve, om du ikke var klar over det..)
*Toroborgen (NÅ er han live! Lot vente på seg..)
*NRK P3
*Scrubs
*That '70s Show
*HIM
*Dobbelhelikser

+++ ... Poenget er: Jeg er en fan-fan!

Hva er du fan av, da?

4 kommentarer:

annelise sa...

som sagt så er jeg fan av både Disney og The Fray, men jeg kan ikke all fakta om begge emnene. Jeg blir aldri helt hekta. Bortsett fra da jeg var 12 og MÅTTE skynde meg hjem å se Passions. Det var tider !

Animalphan sa...

Håhå, ja, vi har nok alle vært gjennom den Passions-greia..

Nei, vet du, jeg har kommet fram til at jeg er litt intens på akkurat sånt i forhold til mange andre.. Som sagt. x]

Anonym sa...

Jeg tror nok jeg bare kan kalle meg en fan-fan når det gjelder Gaute.. Men jeg liker jo mye annet også da, jeg kan bare ikke ALT om det. :p

Tina sa...

HAHA DOBBELHELLIKSER, fan av dem du ja? haha