tirsdag 16. september 2008

Russ09

De siste dagene har jeg gledet med til å bli russ. Å utagere og provosere og lage liv er noe jeg liker å gjøre, og det skal bli fint å få en unnskyldning til å gjøre det non stop i to uker...

(Ja, jeg vet det av og til ikke ser ut som jeg er sånn, men jeg er sånn.)

Jeg aner imidlertid ikke hva som skal stå på russekortet mitt! Det eneste som er sikkert er adressa (Tokio Hotel, rom 483), men hva som skal stå under har jeg ikke peiling på. Jeg har jo noen ideer da.. "Sje ka dæm stræve for å sje normal ut!", til dømes. Det var Tina som sa det om noen visse personer for noen år siden, og jeg bare husker det. "Tokio Hotel - The Company That Brings You Femi Bills" er også en mulighet, men jeg har funnet ut at det kanskje blir litt feil i forhold til selvekortet... "It's about RESPECT" liker jeg også, men skal ikke liksom russekortsetninger være morsomme?


Og NEI, jeg nekter å slå opp i en diger liste over morsomme setninger, for min setning skal være UNIK! Akkurat som meg selv.. ^^


Men buksa er bestemt da, heldigvis. Den skal se sånn ut:

Den er barsk. (Og det skal stå Bill inni et hjerte på rompa.)

2 kommentarer:

annelise sa...

råbarsk.

Særlig den bill-delen på rompa likte jeg best.

Prikken over i'en.

Du overgår deg selv, Veronika

Animalphan sa...

I know. 8]