fredag 5. september 2008

For ett år siden...

...ante jeg ikke hva året kom til å bringe.
...var jeg ganske lei meg.
...synes jeg Bill Kaulitz ligna på ei jente, og sa det på direkte radio.
...var jeg forelska i den samme personen som jeg er forelska i nå.
...så jeg ikke på Hannah Montana.
...hørte jeg ikke på Tokio Hotel.
...bodde jeg fortsatt inne i huset, uten eget bad.
...hadde jeg ennå ikke sett Nightwish live.
...hadde jeg nylig sluttet å spise fisk.

Skoleåret 2007/2008 bød med andre ord ikke på de altfor store omveltningene. Det gjorde derimot 2006/2007. Men det er en annen historie.

3 kommentarer:

Tina sa...

2008/2009 kommer til å bli det beste! Russefeiring, jentetur til Tenerife, Filmkvelder med svele og masse annet gøy! :D:D

Anonym sa...

Jeg trodde du var forelska i Bill.

Eller... tulla du ikke den kvelden du fortalte om en anna en? Er det han? Jeg fant aldri ut om du var seriøs eller ikke. :p

Animalphan sa...

Jeg var seriøs. Jeg snakker som regel sant i fylla. xD (That goes for U as well, Tina sweety..)