onsdag 10. september 2008

Tørt om en P-kallj..

Knut: Koffer fikk ikkje e sovva i natt?
Veronika: Fordi F var borte..

Tina, Knut og jeg satt vakt på kameraklubbens utstilling i kunstforeninga sitt hus like under Festiviteten i dag. Egentlig skulle ikke jeg sitte der, men gjorde det fordi. Det var kos. :] Mange fine bilder der. Kom ikke så mange folk, men noen. Utstillinga er åpen til lørdag, fra 15-19. Anbefales!

Ellers nothing.. Bortsett fra at jeg har fått helt dilla på Miley Cyrus' nye album Breakout. Det er et utrolig fengende album, selv om hun har gått så lavt at hun har covra Girls Just Wanna Have Fun. Anbefales, det også!

2 kommentarer:

Tina sa...

Haha! Rååååbra! :D

Utstliinge varer til søndag, ikke lørdag btw ;)

Anonym sa...

Hahaha! Jeg må innrømme det gikk en stund før jeg tok den, da... :p