torsdag 18. september 2008

Desemberbarnet

Jeg må få uttrykke min frustrasjon. Jeg ser rødt.

Neida. Jeg bare irriterer meg over at jeg ikke blir 18 før i desember. Det er lenge til, og over halvparten av folk rundt meg har allerede blitt 18.. Teite regler, skoleverket og loven burde være mer samkjørte, sånn at det blir rettferdig!

Tarja og Marco hjelper meg heldigvis med å få ut frustrasjonen. Death to the world, folkz, DEATH TO THE WORLD!!




Tina og Annelise er jo i det minste verdens søteste. Selv om de allerede er 18..

8 kommentarer:

Anonym sa...

Men du skal vel ut i morgen uansett? :)

Tina sa...

Næsti bilde! Fjæærn!

annelise sa...

herreguuud

Jeg ser alltid så hyperaktiv ut *sukk*

Marianne sa...

du er ikke 18 enda nei, meeen du har nå venner som er det. Say no more ^^

Animalphan sa...

Synes du var søt på bildet, jeg, Tina. ^^

Ja, sant, jeg har venner som er 18..

airina sa...

hehe, kjenne me igjen der du:P koslig med russekro når man ikkje kjem se inn f.eks (>.<)

Animalphan sa...

Ja, vet, Airina: Helt skrudd! Vi starter ikke med russegreier før selve tussetida vi, da, så slipper akkurat det problemet.. xD

Kristine sa...

kan trøste deg med at det er fler som blir 18 sent;) må vente helt til et stykke uti november jeg og..