tirsdag 23. september 2008

Update Cupcake

Hjelp - jeg har kjøpt en bok på et språk jeg ikke forstår!

My obsession når nye høyder.. O.o

Jeg har også spist kjeks...

Det går mot høst nå, og jeg føler at det er kaldt. Det blir mørkere, kaldere, dystrere... Bladene detter av trærne, og jeg fryser. Jeg er veldig forkjølet også.

Men likevel er jeg så glad. Jeg har alt jeg kan ønske meg. Selvfølgelig - jeg vil ha ting jeg ikke har nå. Men alt jeg har er perfekt, og hvem gidder å bruke tiden på å hige etter mer da? Jeg vet å sette pris på de små tingene, derfor går jeg rundt og er glad nesten hele tiden. Jeg tror det kalles mening. Altså, at man føler at livet gir mening. Nesten som å ha en religion, men kanskje ikke helt? Eller??
Selv når jeg er frustrert og irritert, er jeg glad innerst inne. For jeg vet at jeg kan bruke det til noe. Noe som jeg ikke kan si hva er. Enda.

Nevnte jeg at jeg muligens bli dratt med på en Jonas Brothers-konsert? Jepp, så lavt synker jeg.

Bill har dukket opp i en svensk engelskbok:


(Han (og resten) er også i en fransk mattebok og en norsk tyskbok, men det var først her jeg lo..)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahah, "Guy-liner and Man-scara" faktisk! :p

Bare si fra om du trenger hjelp til å forstå noe i boka, jeg hjelper gjerne. ^^

Tina sa...

"Men alt jeg har er perfekt, og hvem gidder å bruke tiden på å hige etter mer da?"

STEIKE BRA SAGT! :D

Animalphan sa...

Boka er kjukk, assa, May Lene (relativt sett), og det er nesten ingen bilder.. Så.. Jeg må lære mg tysk.. xD (Det kommer ikke til å skje.)

Ja, Tina, det hele handler jo om å sette pris på det man har.. ^^