tirsdag 25. september 2007

Får ikke sove...

Ja, nemlig. Jeg får ikke sove. Jeg er ganske trøtt, men jeg er ganske kvalm og uvel, så jeg får ikke til å sove. Ganske usaklig å drive å blogge når man ikke få sove, men jaja. Kan ikke skrive så langt uansett, for jeg har ikke på meg linser, og har allerede tilløp til sterk migrene på et konsentrert punkt bak høyre øre. Det suger noe jævlig. Tina sier at jeg har begynt å banne så mye. Skoene til Tina er ganske søt, selv om hun ser ut som en Spacepilot. Jeg opplevde noe rart i timen i dag. Det var litt skummelt. Jeg kunne liksom lese tankene til ei, men heldigvis tenkte hun bare at gugga på PC'en min var ekkel. Jeg savner henne uansett. Jeg snakker i villrede nå, så hvis noen vil klage på noe jeg har sagt, så ta det med i betraktningen. Jeg elsker ikke den testen sa jeg elsker, såpass vet jeg. Noen ganger skulle jeg ønske jeg var millionær. Men mest av alt ønsker jeg meg en kjæreste.

1 kommentar:

Britti sa...

Tina spacepilooooot ^_^

Hun ber om det da, med slike speilblanke sølvsko.