torsdag 27. september 2007

Nattinatt^^

OK, en liten blogg før jeg legger meg. Det har vært en slitsom dag, og som forventet har jeg ikke fått gjort de leksene jeg liksom skulle gjøre. Jeg har to prøver neste uke (matte og kjemi), og jeg sliter hvis jeg ikke setter meg ned og tar skippertak i helga. Så det blir nok pugging på meg, ja!

Forresten så har jeg funnet en genial side. Det er tusenvis av emo-t-skjorter å få kjøpt der, og du kan også legge ut dine egen designer. Ma gad, I love! <3

Har ikke så mye mer å si i dag, egentlig. Mattelæreren min er ganske rar, da. Men han er koselig og snill fordi. Jeg liker han, jeg.

"The guy" i 1MK har visst en slags magisk kraft som jeg ikke kan kjempe imot. Det er sykt. Men sant. Ett eller annet med han, liksom. OG han ser på meg. Ja, han gjør det. Spesi... Og usaklig. Dumme meg...

2 kommentarer:

Tina sa...

Du er ikke dum vennen ;)

Hvis du vil kan jeg hjelpe deg med designet ;D

Nattinatt ;*

Og forresten, lykkte til med prøvene ;D Du klarer det ;)

Animalphan sa...

Hahahaha, jeg er jo dum da! Men takk, du er snill <3