fredag 28. september 2007

VG-lista

Man har lov til å blogge så mye man vil, ja? Haha, bra! XD

Jeg sitter nå og ser på VG-lista Topp 20. Det er Benedikte som er programleder, og hun er koselig, det vet jeg, for jeg har snakka mye med henne! ;] Han som sitter der nå er faktisk grafisk designer, og han har designet mange CD-cover. Noe for deg, Tina? x)

I kveld er det endelig Idol igjen, det er faktisk favorittprogrammet mitt! Og Timian kommer til å vinne, det er jeg helt sikker på! GO TIMIAN!!!

Ellers holder mamma på å lage pizza. Hun lager alltid to pizzaer, en til meg og en til resten, for jeg er vegetarianer. Det har jeg vært i over et år. Det er ganske stilig det, da! Jeg tror det ville blitt veldig rart å begynne å spise kjøtt igjen nå...

Jeg lover å begynne å legge inn noen bilder her etter hvert. Det er bare det at jeg er en veldig lat fotograf uten eget kamera! XD

1 kommentar:

Tina sa...

Grafis Design er awesome! :D