onsdag 26. september 2007

I liked maths, I understood maths, nothing in maths could set me out...

Mattetime nå ja. Vi har om bevisføring. Det er noe jeg absolutt ikke forstår. Jeg er ganske god i matte - selv om jeg hater det - men dette her begriper jeg bare ikke.

Jeg sitter også som vanlig på Topp.no-snakken. Jeg er liksom alltid der, jeg. Er liksom en av de "kjente" medlemmene. Mitt navn er Animalphan. Og alle elsker meg.

Og jeg liker IKKE Tokio Hotel, nei!

(JO, jeg gjør det, men jeg vil ikke, jeg bare gjør det. Det er ikke min feil!)

Men jeg liker selvfølgelig masse annen musikk også. For eksempel Nightwish. Jeg skal på konsterten på Sentrum Scene 2. desember sammen med pappa. Jeg gleder meg!

Vil dere se noe herlig:
http://www.youtube.com/watch?v=faozv8fZI4Y
Jeg hater også den sangen egentlig, men den ble litt finere nå [:



FIN ^^

4 kommentarer:

annelise sa...

vi like isje Tokio Hotel, gjør vi vel??
btw, har aldri hørt en sang av dem xD

Animalphan sa...

Nei, vi liker ikke Tokio Hotel. Aldri. Never. Uh-uh.

(Ikke skyt, ikke skyt, ikke skyt!)

Har du ikke hørt Monsoon? Love <33

annelise sa...

hørte den nå. måtte jo finne ut hva du liker, øhm, IKKE liker ;))
jeg synes ikke noe spesielt om den iallefall :)

Animalphan sa...

Ja, nei, herregud de suger jo. Man kan jo ikke digge sånt.

*host*Hvis du hørte den på engelsk, så hør den heller på tysk, mye finere*host,hark*