lørdag 22. september 2007

Ja, nå har jeg begynt å blogge igjen, folkens! Ble nok litt påvirket av mine venner Tina og Annelise der, ja!

I dag har jeg tenkt å snakke litt om my boys, også kjent som My Chemical Romance. Ma gaaaad, jeg elsker dem! Greit, Gerard er gift med Lyn-Z NÅ;, men det kommer aldri til å vare, så Gee og jeg blir nok lykkelig gift, ja! Jeg sitter og ser på deres laaaange (JEJ) dokumentar-DVD, Life On The Murder Scene nå, og den gjør meg sååå glad! Jeg er egentlig litt trist nå, for venninna mi Therese som jeg egentlig ikke har vært så mye sammen med det siste året, skulle egentlig ligge over her i natt, men hun kunne ikke likevel... Så da koser jeg meg med My Chem og ostepop i stedet!

Også er det visst en liten ting jeg har glemt å nevne for dere, og det er mitt navn. Det er Veronika. Så vet dere det! Jeg har en slags "uvane" med å aldri oppgi navnet mitt på nettet. Er jo egentlig bra det, da, men jeg føler at dere bør vite det her i det minste.

Faen, jeg har vondt i tanna!

Jaja, og noen av dere har kanskje hørt meg på p3 for et par uker siden? Jeg hadde nemlig arbeidsuke i Og jeg bare og han bare, som ung reporte. Det var dritrått! Jeg fikk mitt egent hjørne, og jeg var ute og intervjuet folk hver dag. På tirsdag var jeg på Hartvig Nissens Skole og intervjuet to elever i andre klasse om skolevalget. Ådne, hvis du leser dette: I Do Wanna Date You Some Day! Jeg møtte selvfølgelig noen kjendiser også. Jeg satt på kontor med gutta i Radioresepsjonen og Aishat (skrevet feil, sikkert) fra Juntafil. Og jeg sa hei til Christoffer Reisfeldt. Og jeg snubla forbi Robert Stoltenberg. Og jeg fikk være med (såvidt) på Benedicte sin VG-liste på onsdag. Og på fredag var Jorun Stiansen i studio. Men jeg fikk bare autografen til mine überkoslige kolleger Sigrid Bonde Tusvik og Trine Sollie. Jeg raska jo med meg en bærepose med plater fra kassa utenfor Topp 20-redaksjonen, da! Det skjedde mye morsomt. På fredag var Sigrid og Trine ute og kjøpte hasj (JO, de kjøpte det virkelig, selv om de sa de ikke gjorde det!), og jeg var og tok min første kjøretime, som jo såklart ble sendt i torsdagssendingen. Hvis dere vil høre noe av dette, folkens, kan dere gå inn på nrk.no, og lete i radioarkivet etter Og jeg bare og han bare!

Takk for meg!

3 kommentarer:

Tina sa...

Blogging er digg ;D

Fortsett å skriv ;*

Anonym sa...

Så du heter Veronika...
Eller er det også noe du finner på?
Uansett fint navn.
Har egentlig lurt en stund på hva ditt virkelige navn er.
Du er forresten flink til å skrive blogger, det er morsomt å lese det du skriver ;)

Anonym sa...

Da vet jeg navnet ditt xD
Fint.
Nå har jeg faktisk lest alt du har skrevet.
Ja, jeg har fritids.