fredag 28. september 2007

Gym i Nordvesthallen

Nok en gang skal jeg klage til dere om hvor forferdelig det er å ha en matteprøve hengende over seg. Det er noe av det grusomste jeg vet. Læreren vår har lagt ut noen forslag til oppgaver vi kan løse i forkant av prøven på Fronter, og jeg tok jo - flittig som jeg er - fatt i en av dem. Jeg sier bare dette: NEI! Jeg får det ikke til, jeg tror jeg har fått det til, men så står det noe helt annet i fasiten. Så hva i helvete skal jeg gjøre nå? Gå og dø?? Naaaa, så viktig er det ikke, fokens... Jeg skal gjøre så godt jeg kan i helga, få pappa til å forklare meg og sånn, og så skal jeg til Anniken (håper jeg) på søndag eller mandag og øve. Dette går bra, jeg dør ikke av en dårlig karakter!

Når det er sagt, så skal jeg oppdatere dere på hva jeg skrev i går. "The guy" er nemlig homo. Jepps, og dette fikk jeg vite fra en meget pålitelig kilde. Så nå satser jeg på vennskap. (Høres ut som jeg er dritforelska, jeg er ikke det, altså!)

Så var det en ting til. Sugar Rush er den beste serien som har gått på norsk TV noen gang!!! Jeg begynte faktisk å grine av det igår... Er det mulig? Ja... (Gad, usaklig XD)

Ja, jeg har som mål å skrive usaklig i hver eneste blogpost! x)

Nå er gymtimen snart slutt, så jeg tror jeg skal pakke sammen og stavre meg opp til skolen igjen. Nå er det Historie og Filosofi og Tragediedikterne som gjelder! Jeg gleder meg! ><

1 kommentar:

Tina sa...

Haha, lykke til vennen ;)