torsdag 20. november 2008

Such an idiot.

Jeg greide det: Jeg brukte over 8 000 kr i London. Applaus für mich.

Jeg har også greid å bli syk. Det er greit så lenge dere andre er på skolen, men etter det er det bare teit. Så jeg trosser influensaen (uuuhuuuuhh), og tar imot besøk fra Tina om tre.. to... ...snart. Vi skal bake. Formålet er hemmelig. Men det sier seg litt selv. Bite me.

Evighetens kyss er BTW verdens nydeligste bok. Ikke den beste, eller den morsomste, eller den mest storslagne, men den nydeligste. Les den. (Den blir nydelig etter omtrent 150 sider..)

Jeg har også bestilt Tokio Hotel DVD'en nå, og den dumper ned i postkassa mi den 5. desember. Jeg valgte deluxe-versjonen med T-skjorte. Jeg gleder meg..

Oooog.. Ida-Marie er sulten. Det betyr at jeg må stå til tjeneste. For det greier ikke pappa. Tosk.. (Neida.)

5 kommentarer:

Marianne sa...

God Bedring, vennen! <3

Tina sa...

God bedring ja! ;*

Animalphan sa...

Takk<3 Gla i dåkker.. ;*

annelise sa...

men du kjem i kveld? :D

Tina sa...

"klokka mi er ødelagt"
"SURT"