søndag 23. november 2008

Litt seint da, men...

Katrine har utfordra meg (er vel det det heter), og jeg føler at det er rettferdig at jeg gjennomfører det, selv om det er ti dager siden hun la ut innlegget.

Rules:
-Put these rules onto your blog and link back to the one who challenged you.
- Share 7 things about yourself that people probably don't know about you.- Challenge other bloggers you would like to know a bit more about.

1. Jeg elsker rommet mitt, men tilbringer likevel ikke så mye tid der til vanlig.
2. Hvis jeg er i dårlig humør eller lei meg, blir jeg gladere av å høre på HIM eller Nightwish enn jeg blir av å høre på Miley Cyrus eller Tokio Hotel.
3. Jeg liker ikke dramaserier som Grey's Anatomy og Lost.
4. Jeg drømmer om å en gang kunne reise tilbake i tid.
5. Jeg hater fonten Times New Roman, og bruker derfor alltid Century Schoolbook.
6. Jeg har bare én venninne som jeg er helt fortrolig med.
7. Jeg elsker å sove, og kan ofte sitte og glede meg til jeg skal legge meg.

Mange av dere visste sikkert mye av dette, men det er vanskelig å komme på ting som jeg vil fortelle, samtidig som at ingen vet om det fra før.. xD''

...så skulle jeg vel egentlig utfordre noen, jeg også, men jeg kommer ikke på noen som jeg ikke vet nok om fra før.. x]