fredag 21. november 2008

Play my music. Please.

Nok en dag er jeg syk. Så i stedet for å slite meg gjennom en skoledag, for så å være helt kake når jeg kommer hjem, sitter jeg hjemme og slapper av og lader opp til Cathrines BIG BIRTHDAY PARTY i kveld.

Jeg har brent to CD-er til kvelden, og siden jeg ikke har så mye å gjøre, skal dere få vite hvilken musikk jeg (og litt Cathrine, men mest jeg..) setter pris på å høre en fredags kveld med mange folk rundt oss:

Gul CD:
1. We Rock - Camp Rock
2. Forever - Chris Brown
3. I Got Nerve - Hannah Montana
4. Burnin' Up - Jonas Brothers
5. 7 Nation Army - The White Stripes
6. Umbrella - Rihanna
7. Buttons - The Pussycat Dolls
8. Human - The Killers
9. Too Cool - Camp Rock
10. Live Your Life - T.I. feat. Rihanna
11. Play My Music - Jonas Brothers/Camp Rock
12. Nobody's Perfect - Hannah Montana
13. Hips Don't Lie - Shakira
14. Disturbia - Rihanna
15. I Kissed A Girl - Kate Perry
16. When I Grow Up - The Pussycat Dolls
17. So What? - P!nk
18. Hot'n'Cold - Kate Perry
19. Just Dance - Lady GaGa
20. Don't Stop the Music - Rihanna
21. Sweet About Me - Gabriella Cilmi

Rosa CD:
1. Viva la Vida - Coldplay
2. Wo Sind Eure Hände? - Tokio Hotel
3. Who Do You Think You Are? - Spice Girls
4. Vi Ska Fæst - DDE
5. Infinity - Guru Josh Project
6. Det Löser Sig - Timbuktu
7. Now or Never - HSM 3
8. Drömhus - Stjerna på Himmelen
9. Deja Vu - Beyouncé feat. Jay Z
10. Stjerner - Karpe Diem
11. Übers Ende der Welt - Tokio Hotel
12. Wild At Heart - David Pedersen
13. See You Again - Miley Cyrus
14. That's Not My Name - The Ting Tings
15. Girlfriend - Avril Lavigne
16. 7 Things - Miley Cyrus
17. Dangerous - Akon
18. Rock'n'Roll Train - AC/DC
19. Headhunted - Mira Craig
20. Wannabe - Spice Girls

Scratch that.

2 kommentarer:

annelise sa...

VÆLDI bra at Chris Brown stod der ja, ellers hadd det kanskje blitt voldelig utover kvelden ;O

Tina sa...

CD-ene var überbra! Det var muffinsene og kaka ochså!