søndag 23. november 2008

Noen liker kake, andre liker pai..?

Cathrines bursdag var dritkos. Desverre var jeg fortsatt syk, så jeg var ikke det ville partydyret jeg pleier være (eeeeh, jahh..).. Desverre hadde jeg også glemt kameraet, så bilder kan dere heller se på bloggen til Tina.

I går ble jeg nesten helt frisk igjen, og i dag har jeg ryddet og vasket rommet mitt sånn ordentlig. Jeg føler egentlig for å feire det, så mulig det blit et enmannsparty med slutten av Evighetens Kyss, Sweeney Todd og Pepsi Max i kveld. Det er nødt til å bli solo, ja, for jeg kjenner ingen andre enn meg selv som liker alle de tre tingene. Jeg er unik. Yay me!

På en måte så gleder jeg meg litt til skolen i morgen også. Jeg har jo ikke sett alle sammen på fire dager nå, og mandager er sånn ca helt greie, med tanke på at det er mulig å sove seg gjennom fire av timene. You know what I'm talkin' about..

Nå skal jeg gjøre tre viktige ting til før jeg kan legge meg ned og slappe av:
1. Dusje.
2. Gå tur.
3. Gjøre to sjekkpunkt-opplegg i biologi.

(Var dere klar over at jeg er veldig glad i å liste opp ting? Ikke så manisk glad i det som Tina er, men dog.. ;] )

Neste helg er det forresten mulig at jeg stikker til Molde, min kjære hjemby. Det skal bli fint..

4 kommentarer:

Maria sa...

i lika alle dei tinga! nei, i elska alle dei tinga:D <3 sku budd nærmare assa:P

Animalphan sa...

Jaaa, det skulle du!! ;o

Tina sa...

Manisk! Hva prater du om?? ;o Har du stjelt notatboka mi??

Cathrine Røsand Knutsen sa...

misunner deg ikke lisja, Trondheim er byyen ! ;D