torsdag 27. november 2008

I wish...

Fikk ideen fra Marianne om å legge ut ønskelista mi. Det er jo noen sjeler i verden som har planer om å bruke penger på bursdags- og julegave til meg, og da er det jo fint å få noen ideer. Har også planer om å gi linker til familien, sånn at jeg slipper å få ting jeg ikke vil ha (ja, jeg pleier å få det, no 'fence..).

CD-er:
Nightwish - Oceanborn (Den eneste Nigtwish-CD-en jeg IKKE har..)
Metallica - Death Magnetic
Mannen som elsket Yngve-soundtracket (Må ikke forveksles med filmen - den har jeg!)
Katy Perry - One of the Boys
My Chemical Romance - The Black Parade IS DEAD (IKKE bare The Black Parade!)
Green Day - Dookie

Filmer:
Det Gylne Kompasset
Skins (Ja, serien..)
That '70s Show (minus sesong 1 - har den)
Pan's Labyrint
Scrubs
Aristokattene (kan også kjøpes til Ida-Marie)
Tornerose (se merknad over)
Camp Rock (se over - NB: Ikke soundtracket, det har vi. Vet BTW ikke om den skal komme på DVD, så ikke let dere i hjel..)
Mummitrollet (uansett hvilken, bare det er mummitrollet - jeg elsket mummitrollet..)

Bøker:
The Catcher in the Rye (husker ikke hvem som har skrevet den, men den er jo kjent.. Vil ha den på engelsk, ja.)
Twilight av Stephenie Meyer (Har den på norsk!)
Noe med media av Sigrid Bonde Tusvik
The Umbrella Academy av Gerard Way (tegneserie, fås ikke kjøpt i vanlige bokhandlere)
Nemibok I (tror den heter Enhjørninger og avsagde hagler, men det står uansett I på den..)
Hvem kan trøste Knøttet? av Tove Jansson (Ja, det er en barnebok, men vel kan vel motstå de tretten homsene som ror over sjøen??)

Andre ting:
Varmeflaske (eg frys..)
Tøfler (som sagt...)
Stor enhjørningsbamse (men husk at den IKKE skal ha vinger, bare horn! Helst rosa..)
Dusjgelé og diverse andre finheter fra The Body Shop, men IKKE hudkremer eller rouge og sånn..

Og til sist, IKKE kjøp:
Kalender (har..)
Klær (jeg har spesiell stil, lær dere det..)
Ting med parfyme (allergi..)
Sminke som ikke er fra The Body Shop (dyretesta!!)
Smykker (samme som klær..)

Nå synes jeg at jeg hørtes sur og bortskjemt ut.. Jeg er egentlig ikke det, mamma har bare mast i evigheter på at jeg skal skrive ønskeliste, og folk maser hele tiden om hva jeg ønsker meg. Så tenkte jeg skulle statuere det en gang for alle..

Og én siste ting: Om dere vil veksle gaver med meg, men ikke har snakket med meg om det: Gjør det! Er så traurig å få gave uten å gi noe tilbake... Jeg er nemlig ikke synsk!

3 kommentarer:

Marianne sa...

Sjokk at jeg inspirerer ^^

Tina sa...

Oops O.o

Animalphan sa...

Det går bra Tina, du kjenner meg såpass at du sikkert har funnet noe nydelig, uansett.. ^^