onsdag 7. januar 2009

Days and nights, mixed together

Jeg har egentlig ikke tid til å blogge nå... Men...

Jeg fikk så lyst.

Til å fortelle litt. Ikke om jula mi, ikke om nyttårsaften, definitivt ikke. Heller om framtiden min.

Jeg vet fortsatt ikke om jeg skal bli veterinær eller satse på media (type radio, journalist eller redaktør i et blad, musikkanmelder, filmanmelder, bokanmelder etc etc..). Det eneste jeg er sikker på er at jeg skal skrive bøker. Men jeg er ikke så ambisiøs at jeg satser på å leve av det alene.

Jeg skal heller ikke leve alene. Jeg skal ha en kjæreste, eller samboer, da, helst. Han skal være på min alder, opptatt av musikk og like te. Resten finner jeg ut når jeg møter ham. (Hvis jeg ikke allerede har møtt ham..?)

Det jeg ser mest fram til er en frisk start. En ny tid der alt er mulig. The sky is the limit.

Takk for meg. Må lese biologi...

Folka mine hadde planer om alle tinga jeg skulle bli
Gå på skole 20 år for siden bli som de
Men det æ'kke noen framtid i å klippe forstadsplenen
Enda en frustrert middelklassegutt som vil ofre seg for scenen

1 kommentar:

Tina sa...

Du som er så smart og glad i dyr bør bli veterinær! Det har jeg alltid sagt. Men du får selvsagt gjør det du føler for! ;) Lykke til! ;*