tirsdag 20. januar 2009

This is real, this is me, I'm exactly where I'm supposed to be now...

Jeg føler at jeg har så mange kreative og geniale tanker, og det er frustrerende at jeg ikke får brukt dem til noe. Jeg kan prøve å skrive en bok, men jeg har ingen slutt, og da blir det ikke noe av (men jeg HAR tenkt ut et lite drama til TH-fan ficen min, så kanskje jeg skal fortsette på den..). Så jeg tror jeg må vente til jeg blir *litt* mer voksen før jeg begynner på et slikt prosjekt. Så er det mine politiske tanker, da.. Ja, jeg har politiske tanker, men jeg gjør ikke noe med det bortsett fra å trekke fram FrP og Siv Jensen i de fleste diskusjoner (det verste jeg kan si om en person er at han/hun "sikkert stemmer FrP"). Så jeg tenkte jeg skulle melde meg inn i Rød Ungdom eller SU (ja, her kan du komme med forslag om hvilken!). Også skal jeg farge håret før vi drar til Tenerife.

Så - bok, politikk, og helst skulle jeg ha tatt bilder også. Men jeg er jo faktisk med i kameraklubben, da. Okey, dere skjønner sikkert ikke hva jeg mener. Jeg er rar, og jeg er ikke snill. SORRY.

Det verste er jo at jeg har begynt å bry meg skikkelig om skolen. Jeg gjør kjemileksene mine, tegner bokhyller med alle bøkene i Bibelen, og leser om fotosyntesen. Jeg har som mål å gjøre mitt beste i alle fag fram mot Graduation. For da skal jeg bli vampyr, og det blir ingen vei tilbake.

Oops, jeg har visst lest for mye Twilight...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, jeg har også tegnet Bibel - bokhyllen! La meg gjette, dere har Stavangerfyren i religion??:p

Animalphan sa...

Mhm.. Han får meg til å tenke på Mannen som elsket Yngve. xD