mandag 22. desember 2008

Helgas begivenheter..

Først: JULEGALLA torsdag den 18.!
Vors hos Marianne var like koselig som alltid!

Surferose i Braathallen, OH YESS!
..og siden alle bloggene jeg har sett med post fra julegallaen har hatt - no offence - jævlig dårlige bilder av Mariann, tenkte jeg at jeg skulle slå til med dette blinkskuddet:

Så til SECRET SANTA-feiring med gjengen på fredag. Jeg sov helt fram til en halvtime før, så jeg fikk ikke tid til å pynte meg.. Men de andre var fine!!
Lørdag: BURSDAGSFEIRING! Sånn ca litt over halvparten meldte avbud med varierende grad av ærlighet, og jeg hadde diverse sammenbrudd forårsaket av blant annet trøtthet og altfor mye ansvar i løpet av dagen, men resultatet ble likevel bra!
Tina, Annelise, Ida, Therese, Cecilie og jeg var tilstede på garasjeloftet mitt, som er råkoselig, BTW.. ;)
Tina hadde bakt kake!
Annelise har et interessant forhold til Slanghild. Hun vil ikke vite av henne i edru tilstand, men så fort hun blir litt brisen.. "Kor e Slanghild???"

Ja, han e skikkeli høg...


SKAPFAN!! I knew it!!!! (T-skjorta er fra Ida.. FIN!!)

Buddhaen til høyre fikk jeg av Tina, buddhaen til venste er fra tante Britt, Espen og Christian.. I heart my buddhas!!

4 kommentarer:

Camilla sa...

Jeg vil ha bilder fra julegallaen jeg ;)

Anonym sa...

Aw, ser ut som du hadde en koselig bursdagsfeiring da! :)

Tina sa...

Bursdagsfeiringen var super! Jeg tror jeg kan si at SLanghild har en plass i alle våres hjerter <3

Marianne sa...

Uff, sier jeg bare. Det eneste bra bildet er det av Mariann. Alle de andre (iallefall de av meg) kan du godt få slette altså - ser død ut! :p

Håper bursdagsfeiringa var vellykka - så innmari morsomt ut iallefall :)