fredag 23. januar 2009

Du sklæi meg så nær inn på livet

En ting jeg ikke skjønner er hvorfor de som sitter bak meg på bussen av og til stikker kneet sitt inn i seteryggen min. Er det med meningen, eller vil de bare ha et sted å plassere kneet? Og hvis det er med meningen, hva er det med meg som plager dem? Vil de at jeg skal snu meg og se stygt på dem? Vil de at jeg skal snu meg og le av dem? En annen ting jeg ikke skjønner er hvordan det er mulig at jeg kan kjenne kneet deres i ryggen min, når det egentlig ikke er i kontakt med meg. Altså, det er kun setet som blir presset framover. Likevel kjenner jeg det. Likevel kan det være irriterende. Likevel kan det få meg til å tenke på dem, de som sitter bak meg.

Så hva om jeg hadde satt meg bak deg, og presset kneet mitt inn i seteryggen din? Ville du ha tenkt på meg da?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hvis jeg ikke kjente deg ville jeg nok bare snudd meg og sett stygt på deg hvis du pressa kneet inn i seteryggen min. Det er det jeg vanligvis gjør når folk tillater seg denslags. :p

Katrine sa...

årh sånn er plagsomt x)
Jeg bare prøver å ignorere det, eller setter meg litt hardt tilbake, oh håper de merker jeg har det ubehagelig x)

Btw har låst bloggen min.. Si ifra viss du vil få tillatelse til å lese x) Heh

Animalphan sa...

Ja, det er plagsomt.. xD

Så i går at du hadde låst den, Katrine, vil gjerne ha tilgang! ^^

Katrine sa...

Da må jeg ha eposten din.. Heh ^^
:)

Animalphan sa...

hestejenta_90@msn.com ;]

Katrine sa...

Sånn ^^ :)