søndag 18. januar 2009

Dobbelhelix.

Helga har bestått av skuffende lite Twilight-lesing. Til gjengjeld fikk jeg overveldende mye tid med vennene mine. Jeg pleier som regel å ha minst én dag hver helg hvor jeg såvidt er utenfor døra, og i hvert fall ikke er nødt til å ta på meg sminke. Men denne helga har som sagt vært annerledes, og det var en fin avveksling. Det at jeg har brukt ledige stunder på å gjøre lekser, var også en grei forandring. Kjemi og biologi er egentlig ikke så ille. Dessuten leste jeg ferdig Is-slottet av Tarjei Vesaas, og føler meg dermed veldig kulturell. Også har jeg fått dilla på dobbelhelixer og The Age Of Nero av Satyricon.

Men nå skal jeg altså legge bort skolebøkene og fokusere på Eclipse. Hvis ikke jeg må gå inn å spise noe først, da. Faen, jeg er akkurat som et Sims-menneske. Rekker ikke å gjøre noe jeg har lyst til, fordi jeg alltid må spise, dusje, sove eller gå på do. Nå er det ikke sånn at jeg spiller Sims, det har jeg ikke gjort på flere år, men Tina spiller det ganske mye. Og som nevnt over, har jeg tilbrakt mye tid med henne i det siste. For en venninnekveld er ikke komplett uten henne. Nemlig.

Dobbeltmoral. Dobbeltmoral. Dobbelhelix.