fredag 16. januar 2009

Sinnsforvirra tiåring.

http://aldinabitch.blogg.no/

Underholdning, virkelig. Jeg skjønner ikke at det er mulig.

"hei sannnå kom jeg nettopp hjem fra skolen , siden jeg måtte sitte igjen ååhh ! så typisk assh .. jeg skulle jo egentlig til miranda i dag, men hun ville ikke fordi jeg måtte sitte igjen. !! hallo ? ?;S jeg lugga jo bare wilhelm litt as, siden han kalte meg hore !! jeg selger jo meg selv litt innimellom da , hvis det er det hore betyr..jeg er litt blond, tror jeg :Pmen uansett ! wilhelm kalte meg hore, han er litt feit da. og i dag veide jeg meg på vekten, det er sirka en uke siden sist. jeg veier nå 49 kilo. jeg er snart 11 år og veier 49 kilo.. kanskje det funket med smør i grøten ass, siden jeg gikk bare opp i vekt, samtidig som magen min krympet seg innover, dilisjøs ! men uansett assah , miranda ville ikke være med meg ! jeg må slutte å banke gutter as , siden .. de sladrer så må jeg sitte igjen og ingen vil være med meg utenom kasjmiara. tror jeg han heter. han er litt deilig, og vi banker hverandre og kliner litt innimellom.wilhelm blir litt sjalu, men likksom . . hva så? han syns jeg er en hore!! men kanskje horer er deilige da? isåfall er jeg det :D da har jeg sjangs på veldig mange .. he he ! og forresten !! jeg slo opp md Ivan i dag, fordi han så på meg.. ;S jeg liker ikke at folk ser på meg, vil ha m eg fdor meg selv .. !skjønner ?neivel !!! ingen skjønner meg , PISS ÅFF .. sorri for skrivefeil ass, men jeg sitter igjen og sover i timene !! så følger ikke med sjii!!! :D)<3>

What is happening to the world? ;o

6 kommentarer:

Tina sa...

Kafan?

Katrine sa...

Hjelp o0

Anonym sa...

Jeg tror ikke den bloggen der er seriøs. Sikkert bare noen som kødder. Forhåpentligvis. :p

Mona sa...

Tviler på at noe i den bloggen stemmer. Antagelig bare laget på kødd :P

Animalphan sa...

Ja, det tror jeg også nå, har blitt lagt ut fullt av helt usannsynlige innlegg.. :s Synes i så fall synd på hun som er på bildene! ;o

Marianne sa...

Enig! Må jo være noen som kødder.
Funny lesning da ;p