tirsdag 25. mars 2008

UTSATT!

Nå er det bekreftet at hele Europa-turneen er utsatt. Bill har visst en såkalt cyste i halsen, og må operere denne uka. Etterpå tar det lang tid før han blir frisk igjen..

En cyste er:
"Vanligvis en nub på stemmebåndet, også kalt en sangersknute, kommer av over anstrengelse av stemmen. Hvis en synger for høyt, og med feilt trykk, kan en slik forekomme. En cyste er en liten "boble" fylt med vann. Man fjerner den med å ta et rør ned igjennom munnen, og ved hjelp av et mikroskop fjener de cysten med små, skarpe sakser."

Han må gjennom rehabilitering og trene stemmen sin opp igjen før han kan synge, så det kan ta tid.. Har lest noen skrekkeksempler om at stemmen aldri blir den samme igjen, men IKKE tenk negativt! (Nå endret jeg akkurat overskriften fra avlyst til utsatt, for..) Vi FÅR konsert! Det blir bare en liten stund til...

Det er sikkert mange som har flybilletter de ikke kan avbestille, og jeg skal se om det blir noe treff eller noe for TH-fansen selv om det ikke blir konsert.. Jeg drar i hvert fall til Oslo.

Brev fra bandet (skrevet av Tom):

7 kommentarer:

May Lene sa...

Tom skriver pent. ^^

Tror jeg også drar til Oslo, får jo ikke tilbake mye på de flybillettene. Så kan like gjerne bare bruke dem.. Kanskje jeg kan joine deg på TH-fantreff? ^^

Jeg synes synd på Bill jeg.. Jeg synes synd på oss og. :p

Tina sa...

Så trist..

Anonym sa...

HELO EMO! sifra hvis det blir TH-treff da (L) Bill IS KUSAU ! (A)

Anonym sa...

surt det.

Animalphan sa...

(^LOL)

Ja, kan si fra, May Lene, men er ikke sikkert jeg får lov av mamma nå, da.. -.-" Fravær, vet du.. Men skal prøve så godt jeg kan! x]

May Lene sa...

Du kan jo skaffe studiearbeid! Det skal jeg. Null problem :)

Animalphan sa...

Ja, det kan jeg... Hvem skal jeg snakke med da, egentlig?