tirsdag 4. mars 2008

More German, pleeeeeease!

1. Break away
2. Final day
3. 1000 Oceans
4. Live every second
5. Love is dead
6. Sacred
7. Scream
8. Black
9. On the edge
10. Ready set go
11. Reden
12. Wir sterben niemals aus
13. Don't jump
14. Geh
15. Ich bin nicht ich
16. Raise your hands together
17. Monsoon
18. In die nacht
19. Rescue me
20. Forgotten Children
21. By your side

Slik var tracklista i Brüssel i går kveld. Det er 99,9 % sikkert at det blir den samme i Spektrum. Men vi kan prøve å se det fra den lyse siden. Og her er det faktisk fem lyse sider: nr. 11, 12, 14, 15 og 18.

>< Jeg er likevel irritert. Fint vær er det helle ikke.

3 kommentarer:

May Lene sa...

Helt enig. Selv om jeg ikke skal på konserten. :p

May Lene sa...

Vettu hva? Jeg tror jeg vil på den konserten likevel jeg. :o Kan jeg bli med? x]

Animalphan sa...

Tja, hvis du er villig til å betale dobbel pris (minst) for en svartebøsjbillet, så go ahead! Bare koelig med flere folk, vet du! ;]