mandag 3. mars 2008

Tid og lekser og sånn...

Det skal godt gjøres å utnytte tiden ordentlig når man er meg. Da jeg kom hjem kl halv fire i dag, så var middagen nesten ferdig. Da ble jeg sittende å lese Dagbladet og mase på stappe og stekt løk i en halvtime, og etter jeg hadde spist måtte jeg og mamma på butikken og kjøpe Topp (giga TH-poster og mye annet TH-stoff..). Men selvfølgelig hadde de ikke fått det inn enda på Bunnpris i Omsundet... Så vi kjøpte bare ketchup, rosiner, kaffe og ballonger (usaklig). Da jeg kom hjem fra butikken var kl fem, og jeg satt en halvtime og leste blogger og diverse, i håp om å få startet med leksene snart. Men kl ble halv seks den, og da må man jo selvfølgelig forlate PC'en til fordel for That '70s Show. Det er nå en halv time siden det var ferdig, og jeg har fortsatt ikke begynt med lekser. Wish me luck...

2 kommentarer:

Anniken sa...

!Du som hadde gledet deg til TOPP! Kos deg med ketchup, rosiner, kaffe og ballonger da ;D

Anonym sa...

Jeg har det ofte sånn jeg og Veronika. Tiden bare flyr unna... xD
men i går orket jeg ikke å gjøre lekser fordi jeg hadde bursdag ;D