søndag 30. mars 2008

Overfølsom.

Jeg sitter og ser på Zimmer 483 - Live Concert.. Da de starter å spille Heilig, kommer det plutselig en høy, sytende lyd fra langt nedi halsen min et sted, og før jeg visste ordet av det, var jeg oppløst i tårer. Hvorvidt dette skyldes influensaen eller det faktum at jeg likevel ikke får oppleve dette på nært hold i april, eller om jeg likevel ikke grein, men synes den høye lyden fortjente en liten påskrytelse, får nok hverken du eller jeg noengang vite. Men uansett - Jeg kjenner den Bill som er i mitt hode.

4 kommentarer:

May Lene sa...

Den dvd-en får jeg i posten fra Tyskland snart. ^^

Animalphan sa...

Kewlt.. Hvis ikke hadde det funka ganske OK å bare stikke innom Compact på Futura også.. ^^

May Lene sa...

Joa, men det gadd jeg ikke å opplyse pappa om. ^^

Animalphan sa...

Smarting.. xD