torsdag 27. mars 2008

Fittesatan anarkikommando, så utrolig irriterende!!

I går så var Tina, Knut og jeg på kino og så Mannen Som Elsket Yngve. Den er så fin, jeg grein, ehm, litt vel mye.. Men altså, det var ikke bare fordi det var trist, det var litt av sinne også, for rundt oss satt det noen fittesatans fjortisjenter og fniste når det ikke var morsomt, og da kommentaren "Hvis dæm kysse no, så går æ!" kom, var det like før jeg dengte brusflaska til Knut i hodet på en av dem. Hvorfor går man på en film som heter MANNEN som elsket YNGVE når man er så inni gomperævva homofob?? Arrrgh, aldri vært så sint og provosert før, tror jeg..

What do U think??

7 kommentarer:

Tina sa...

Kommentaren som kom fra hu fjortisfettå var "hvis dæm kysse no, så spyr æ"

åå så irriterende!!! >_<

May Lene sa...

Hahaha, hun må være mindre intelligent. Hva annet hadde hun ventet seg? Det ligger "litt" i tittelen på filmen! :p

Animalphan sa...

Sa hun ikke "gå"? Var det jeg hørte... Anyways.

Ja, ligger liksom der som et skjult budskap, på en måte. x]

Tina sa...

Knut sa det samme som deg.. Det var nok fler som sa det samme, vet ikke jeg.. Uansett, veeeldig irriterende!

May Lene sa...

Lyst å hjelpe meg? x] De tror alle som hører på TH er emoer, og kommer med personangrep på meg når jeg egentlig ikke har vært no frekk. O.o

http://stierbumsenscheisse.blogspot.com/2008/03/gode-nyheter.html

Animalphan sa...

Jeg prøvde å legge igjen en noen lunde saklig og solid kommentar, vi får se hvordan den blir mottatt...

May Lene sa...

Antageligvis vil de gå til personangrep mot deg med nebb og klør.. Jeg kan virkelig ikke fordra sånne folk. Jeg ble så jævlig provosert av dem, derfor jeg søkte hjelp hos deg. :p