torsdag 15. april 2010

Ting jeg savner fra VGS

- Å ha hele rommet tapetsert av Tokio Hotel.
- Å ha hele dagen til å sitte på nett, snakke med venner og ikke trenge å gjøre noe spesielt, egentlig.
- Timene til Jan Ragnar. Spesielt 2Bi-timene.
- Religionsundervisning. Et latterlig lett fag.
- Å se Tina hver dag.

- Å skippe timene til Herman, uten å få registrert fravær.
- Å være den som er kjent i klassen for å skrive bra.
- Å gå i akkurat de klærne jeg vil, hver dag.
- Å spise jordbær i religionstimen.
- Sjokomelk, kjempeklump og blåklubbe. Say no more.
- Å danse på Mokka, med alle mine kjære rundt meg.
- Å være utavmegselv full på skolefest i Braathallen.
- Å være med i norsktimen til mediaklassen hver onsdag, og innse at jeg vet mer om norsk litteraturhistorie enn halvparten av klassen.
- Å møte min første ordentlige kjæreste, og være kjempenyforelsket og glad.



-Å gjøre lekser. Det kunne være fryktelig tyngende og frustrerende, men det var godt å få det gjort. Jeg liker å lære nye ting.
- Å bo hjemme hos mamma og pappa.
- Å ha lange ferier.

Men selv om jeg savner veldig mye fra de tre årene (spesielt det siste), så ser jeg fram imot å begynne på høgskole og komme meg bort ifra denne byen.

3 kommentarer:

annelise sa...

nåhw. masse gode poeng der søtis! Savner deg!! Herlig bilde det siste der btw, hehe!

Animalphan sa...

Jepp, har mange gode poenger, jeg! ;] Savner deg også! Ja, og flere herlige bilder skal det bli av oss to! ;*

Tina sa...

Så søt du er! Savner deg og!! Savner spesielt å tigge etter ei krone fra alle vi kjente til vi fikk råd til å dele ei sjokomelk! :D