torsdag 8. april 2010

Jeg skal bli en flink blogger!

Hei alle dere som leser bloggen min!

Jeg vet at jeg er en lame blogger. Jeg har ikke alltid vært det; før var jeg ganske god. Ikke veldig, men ganske. Jeg skrev hvertfall innlegg som jeg var fornøyd med, som jeg ville at folk skulle lese.

Jeg har veldig lyst til å bli en god blogger, og nå ganske nylig fikk jeg en idé som kan hjelpe meg til å bli det. Den går ut på å 1: Blogge som om folk er interessert i meg og mitt liv, 2: Notere ting jeg kommer på å blogge om, og sette meg ned minst hver annen dag å skrive et fint innlegg, og 3: Lage et par-tre faste kategorier som kan gå sånn ca ukentlig.

Noen ideer jeg har til kategorier er: Meg selv (skrive om forkjellige områder i mitt liv, nå og i fortiden, som folk kanskje lurer på), Mine meninger (det jeg mener om forskjellige saker, retten og sletten) og Bøker, filmer og andre medier (Ta for meg en spesiell film eller bok eller blogg eller sånn, eller flere).

Hva synes dere om det?

3 kommentarer:

Ida Elen sa...

Høres bra ut!!! Sier ikke nei takk til noen bilder heller:D

May Lene sa...

Høres veldig bra ut! :D

Tina sa...

SUPERT! :*

Enig med Ida, ang bilder :D