fredag 17. april 2009

It's something unpredictable, but in the end it's right...

...I hope you had the time of your life.

Sett bort ifra at spesielt Annelise, Tina og jeg har relativt veldig dårlige minnner med denne sangen, liker jeg den veldig godt. Og akkurat nå tror jeg at jeg står ovenfor min "time of my life". Om to måneder er det slutt, men før det er det russetid, og det blir sommer, det blir sol, det blir kjæresten min og alle vennene mine. Skolen setter selvfølgelig alt i et seriøst perspektiv, men jeg lar den ikke ødelegge. Skolen er jo tross alt limet som holder oss sammen, stort sett. Når skolen slutter, spres vi for alle vinder. Jeg kjenner at jeg gruer meg. Men vi må jo bare fortsette. Kan ikke stoppe nå.

Hva tenker du om at skolen snart er slutt?

5 kommentarer:

Cathrine Røsand Knutsen sa...

ååh, øving til avslutninga i 10 ende?

Jeg gleder meg til vi er ferdig jeg ja!! Skal bli så jævlig deilig!;D

Tina sa...

Det er deilig egentlig. Men litt trist.

May Lene sa...

Jeg synes bare det er jævla trist. Vi skal ikke bare begynne på nytt igjen da? Jeg liker videregående, jeg. Jeg vil ikke at vi skal spres for alle vinder. :/

Marianne sa...

60 % overlykkelig, 40% trist. Blir noen perler og noen få diamanter fra skolen som jeg kommer til å savne noe grassalt når alle spres.

Anonym sa...

Tokio Hotel (Y)