søndag 5. april 2009

Påskepåskepåske.

Påskeferien har begynt. Hittil har den kun bestått av spising, filmtitting og soving (OK, litt mer enn det, da, men sånn stoort sett..). Selvfølgelig ikke alene, da.

I morgen drar vi hjem til meg for å gjøre enda litt mer soving og spising og filmtitting og sånn. Happy happy happy times.

På fredag skulle alle få tilbake norsktentamen sin. Alle unntatt meg. Hvorfor? Vel, mr. Kammerset hadde visst blitt så fascinert av novella mi at han ville låne den over påske for å diskutere den med kollegaene sine (tror jeg det var..). Jepp.. Og hva tenker jeg om det? Vel, jeg tenker at jeg er veldig spent på hva han har å si.

HA EN FORTREFFELIG PÅSKE, ALLE SAMMEN! *hugs&kisses*

3 kommentarer:

Tina sa...

God påsk ;*

Anonym sa...

Kan du legge ut novella di på bloggen? Interessert i hvordan du skriver, det ser ut til at du er flink til å skrive.

Animalphan sa...

Tina: Goood påske, du også! ;*

Anonym: Kanskje senere.. x]