mandag 27. april 2009

Red Jumpsuit Apparatus.

Jeg vet ikke helt hva læreren snakker om, men det er sikkert viktig. Jeg har heldags i kjemi på torsdag, men jeg har likevel ikke åpnet kjemiboka én gang i løpet av helga. Jeg kjenner at jeg er klar for 17 dager fyll og fanteri, og at jeg gleder meg til tungepiercingen gror. Jeg føler at jeg gjentar meg selv, men likevel må jeg si at livet virkelig er herlig.

Cyanid, karbondioksid, hydrogenperoksid, manganat, svovelsyre, eddiksyre.

(Jeg tror læreren snakker om kunst. Han sier vi ikke skal gå gjennom livet å se på en sånn elg i solnedgang. WTF?)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Ælg! :D

May Lene sa...

Sa han det? Jeg må ha sovnet...

Tina sa...

Måtte bare le jeg nå

Animalphan sa...

Han sa det, ja, May Lene.. x]
Lollis, Tina!
"Anonym": Rovik.

Anonym sa...

Rovik-Ælg?

Animalphan sa...

Alltid.

Anonym sa...

det jeg var ute etter, takk