onsdag 6. august 2008

Sytalaust x 2

Det er sytalaust på fjellet. De siste fire dagene har jeg vært på toppen av to stykker. Det første var et fjell rett bak hytta vår i Oppdal. Det kunne blitt mange fine bilder av geiter og sauer og ørner og en innbilt hoggorm, men jeg glemte kameraet mitt. derfor ble det bare tre bilder.

Pappa og onkel ble med meg halvveis opp, men så gikk de bare fra meg. Synd for dem. Fjellheimen var fin.

1200 moh:



En fyr fra Holland hadde risset i en stein at han hadde vært der. Jeg ville også risse meg inn i en stein:
Fjelltur nummer to var min første tur på Freikollen. Var på tide, jeg har jo bodd på Frei i over seks år.

Se på den fine bekkken i skogen!:

Der er den: TOPPEN!:
Fin utsikt:
Onkel, tanta og pappa:


JA, jeg er sprek!!

1 kommentar:

Maria sa...

sprek du da!! skulle ønske i au gadda å dra me på tur av å t men...