torsdag 28. august 2008

I'm sick.

Jeg har blitt syk. Ja, tenk, jeg ble syk i forgårs kveld, mens jeg var på fjellet... Var ikke videre morsomt, nei. Men jeg slapp å bli med å ta linjeanalyse. Lå våken nesten hele natta i den teite køyesenga og hadde feberfantasier om floraen min og blomstene jeg ikke fikk pressa fordi jeg var syk. Det var veldig forstyrrende.

Ellers var ikke fjellturen så sugen som jeg hadde forventet, men det var skamløst godt å komme hjem. Hjem til senga mi (som jeg elsker), badekaret mitt, pappaen min og alle plakatene mine. Jeg kjøpte forresten Topp før jeg dro på tur, så nå har jeg enda en Bill-plakat. Det begynnet å skrante på steder å henge ham opp nå. Tror antall ganger han dukker opp på veggen min har passert 70, hvis ikke 80, nå.




Lenge leve usakligheten.

Forresten så har premieren til Harry Potter og Halvblodsprinsen blitt utsatt fra 21. november 2008 til 17. juli 2009. Det suger.

Noe som suger enda mer, er at jeg kjeder meg.

6 kommentarer:

Marianne sa...

Så kjedelig at du ble syk på fjellet da! God bedring; håper du blir frisk snart ^^

Animalphan sa...

Ja, det var kjedelig.. x] Takk! ^^

Tina sa...

God bedring ;*

Maria sa...

i fikk med me utsettinga av premieren i au du! utruli sugent asså! i hadde jo gleda me kjempe masse t dee:(

Animalphan sa...

Takk, Tina, nesten frisk igjen nå! ^^

Ja, det hadde jeg også, Maria.. Utrolig teit, men men.. Den kommer jo, da, til forsjell fra en viss annen event.. *Trekker paralleller til TH* x] Neida.. Det er teit.

airina sa...

hei;D stakkar som ble sjuk:( må dåkkår æu ha 60 blomster? i e så lei av blomster no at d e utruli:P

synd me harry potter:( hehe, me burde sjå den i lag da, de he jo altid vore vår ting;)

linka de æu btw;D