mandag 18. august 2008

The road forward, the light in the end


Greit nok.

Jeg skal til MOLDE i morgen, jeg spiser masse PAPADUMS (som en viss koselig, psykisk ustabil dame introduserte meg for for tre år siden), hører på NIGHTWISH, HIM og GÅTE og ser på HANNAH MONTANA og ZACK & CODY. Jeg har samlet over 70 BLOMSTER i sommer, og jeg trenger 30 TIL. Jeg har kjøpt et KULT og UPRAKTISK kjørt, og håret er KLIPPET og FARGET. Så fort PAKKEN fra DRAGENS HULE kommer i poster, skal jeg legge ut noen BILDER av meg selv. Det er jo ikke så OFTE at det skjer.
...
Skole på onsdag, btw. Jeg får se igjen noen personer, og jeg får se noen personer for første gang. Og jeg skal ikke ha matematikk. Og ikke fransk. Det blir trist. Ikke det at jeg liker matte og fransk, altså.




Love y'all.

Ingen kommentarer: