søndag 3. februar 2008

Verden er der, men jeg kan ikke oppleve den..

Ødelegger hele meg, denne måten å organisere verden på. Ikke kan jeg reise bort, for jeg har skole. Ikke kan jeg gjøre det jeg har lyst til, for jeg har lekser. Jeg savner naturen og frisk luft, så nå tok jeg akkurat en beslutning om å gå rundt Bolga. Men mamma sa middag i 5-tida, og nå er klokka ti over halv 5. Det betyr at jeg ikke rekker det før middag, og etterpå har det sikkert blitt mørkt. Spørs om jeg orker når det har blitt mørkt.

Hvor skulle jeg reist hen da, om jeg hadde hatt muligheten. Først og fremst til Tyskland, på Tokio Hotel-konsert, kanskje til og med flere. Så skulle jeg ha besøkt Espen i Praha. Etterpå hadde jeg sikkert vært så lei av å reise at jeg ville hjem igjen.

Men siden jeg ikke kan reise til Tyskland, og må sitte i hele kveld å skrive om historieforståelsen i Israel, kan noen i det minste gi meg et stort hvitt laken og masse svart maling, så jeg kan lage mitt eget Tokio Hotel-flagg å henge opp i skråtaket mitt?

2 kommentarer:

Tina sa...

De kommer til NORGE :D:D:D:D

Animalphan sa...

JA!!

Verden kom til meg!! ^^