mandag 18. februar 2008

Dei kjeme te Noreg!!

Jada, vet jeg er sent ute, men jeg har hatt vinterferie uten tilgang til PC...

Var hos bestemor fra mandag til fredag, og hos Ylva på Nesodden fra fredag til søndag (i går). Hos bestemor går alt sakte, og det er for så vidt ganske behagelig. Hos Ylva var det kjempekoselig, vi var og shoppa i Oslo, og vi så på film og hørte MASSE på Tokio Hotel! ^^

Har forresten fått badekar på badet mitt nå, det er ganske fint! Slipper å gå inn i huset for å dusje, liksom...

Cathrine, slutt å se på skjermen min mens jeg skriver, bitte! ><

"Emil rådfører seg med Bjørndalen", fornøyd nå?

Ja, men det var konserten, ja... Oslo Spektrum, 7. april kl 19:30. Det er 49 dager til..! ^^ Jeg gleder meg noe så sinnsykt, tror aldri jeg har gledet meg til noe så mye før...

1 kommentar:

annelise sa...

ikke til jul engang? ;O

..nei, okei, jul er desverre litt oppskrytt.
Bra du kosa deg i vinterferien, da! ;D