mandag 25. februar 2008

Unødvendig.

Vet du hva? Historietimene er helt usaklige og totalt unødvendige. Når jeg uten frustrasjon kan få en femmer uten å høre på et eneste ord (så og si) av hva læreren har sagt i timene, betyr det bare én ting; jeg kunne uten problemer ha gått hjem kl 2 på mandager og kl 1 på onsdager. Men neida. Da får jeg fravær. Jeg må sitte igjen en time på skolen to ganger i uka, bare for å gjøre masse usaklige greier, som å blogge. Jeg må være til stede. Sånn har verden blitt, folkens. Sykt.

5 kommentarer:

May Lene sa...

Så sant, så sant. I dag kunne vi jo faktisk gått, han kom jo 16 minutter for sent :p

nelam sa...

Vi kunne faktisk ha gått rett foran ansiktet på han. Lurer på hva han hadde sagt om vi hadde gjort det..

nelam sa...

Åh.. du var forresten u.t.r.o.l.i.g stilig på håret :D

Animalphan sa...

Ja, dere har rett, vi kunne gått, men som de englene vi er, ble vi pent sittende... x] Sånn er det bare med 2st4, *lol*

Tusen takk, Anne Malen! ^^ <3

Anonym sa...

HÆHÆH! Du tuller, ikke sant? Emokid!