onsdag 20. februar 2008

47 dager!

47 dager igjen!!

Vi skal på klassetur til London i november, vi... Også har Annelise fått sånn kjempelyst til å reise til London med hele gjengen i høstferien, det passer jo fint, Annelise... Ser ut som oss tre i 2ST4 blir nedstemt, og hvis vi i det hele tatt får gjennomført vennetur i høstferien, blir det nok London. Folk nekter jo plent å reise til Berlin...

På fredag skal vi ha filmkveld hos Anniken, det blir koselig! ^^ Vi har jo aldri hatt filmkveld der før...

Trenger jeg strøm? Jeg tror jeg trenger strøm...

PC'en min er skitten og slitt, jeg passer ikke bra nok på den... Stakkars. Neida.

I går ble mamma 40 år, haha! xD Hele familien var ute og spiste, bortsett fra meg. Ikke spør hvorfor jeg heller ville være hjemme og steke pannekaker og vaske hus, det er vel bare sånn som skjer når man er så rar som meg.

Jeg tenker at dette ble et veldig kjedelig blogginnlegg, så nå skal jeg slå til med en liten interessant sak helt på slutten.. To sec, bare. .... http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/01/31/525558.html
Den mannen er jeg i slekt med. Kan'ke si jeg akkurat er så stolt av det... Tosk.

1 kommentar:

Tina sa...

London baby!

Jeg stemmer på London!!!!