lørdag 23. februar 2008

Dumme lørdag.

OK..

I dag er jeg sur. Grunnen til at jeg er sur er at jeg har vondt i magen. Er noe som kommer ganske ofte for tiden, og legen vet ikke hva det er. Eller jo, han tror han vet det, men jeg tror han tar feil. Men jeg kan jo ikke si han tar feil, for han har sikkert rett... Det bare irriterer meg at det ikke er noe å gjøre med det. Men det er ikke uutholdelig eller noe, det bare fucker opp dagen min, ved å være der. Veldig teit...

Jeg skulle ha ryddet, og jeg skulle ha vasket, og jeg skulle ha lest til prøve i HisF. Men jeg orker ikke. Jeg ringte akkurat til pappa, som er på Løkkemyra, med ønske om at han skulle kjøpe en sesong av That '70s Show til meg. Jeg fikk plutselig et akutt behov for å kaste bort helga mi på en maraton med min yndligsserie. Sånn er det med den saken...

BTW så er det bare 44 dager igjen. Tror jeg... Joda.

Ingen kommentarer: