tirsdag 20. oktober 2009

Rosa blogg.

Jeg følte at jeg trengte forandring. Jeg føler også at jeg trenger en ny header. Det kommer vel...

Jeg skulle ønske jeg kunne skrive som Lise og Helene. Lise skriver så flott om kjærlighet, jeg kjenner meg så igjen i mye av det hun skriver. Vi begge vet hvordan det er å virkelig elske noen, men hun vet i tillegg hvordan det er å være mye borte fra kjæresten sin. Kanskje det er derfor hun greier å skrive som hun gjør? Helene er bare verdens nydeligste vesen. Hun er så kreativ og lager så mye fint. Jeg husker på skolen, da hun kom i nye kjoler hver dag, som hun hadde sydd selv. Så vakkert. Og begge disse bloggene har så mange fine bilder!

Jeg er imilertid bare meg selv, og kan derfor naturlig nok bare skrive som meg selv. Jeg bor ikke i Oslo sammen med ei venninne som også er en kjent blogger, ei heller går jeg på folkehøgskole og lærer å designe vakre kostymer. Jeg bor bare i en helt vanlig norsk by og har en helt vanlig jobb. Foreløpig. Likevel opplever jeg så mye fint hver eneste dag. Jeg blir rørt til tårer hver eneste dag. Takk, kjære.

Sentimentalt, og det passer kanskje ikke å avslutte innlegget sånn som jeg hadde tenkt nå, men jeg gjør det likevel. Jeg lurer nemlig på om noen av dere vet om SAW VI kommer på kino i Kristiansund eller Molde, og hvis ikke hvor i Norge den kommer? Jeg har utviklet en strange fascinasjon for disse filmene...


5 kommentarer:

IdaElen sa...

Congrats med ny layout:D
Lot meg inspirere jeg ogsä!:D

annelise sa...

Så koselig med layout. Og enig i det med bloggene til Lise og Helene. Stuck in K-town jeg og vettu. Men not for long ;D

IdaElen sa...

Er du syk eller?! Tokipo hotel kommer til Norge i mars ogsä har du ikke skrevet om det ennä?!?!
http://www.side2.no/musikk/article2737299.ece

Anonym sa...

På imbd står det at filmen kommer til Norge 6.november.
Da burde den vel komme på kinoene overalt i Norge?
vet ikke jeg, men jeg vil ikke se den selv, nå er det komt 5 stk og de var fantastiske og slutten var bare genial. Jeg vil ikke at 6'eren, 7'eren og 8'eren skal ødelegge det altså!

Anonym sa...

Ja, sannsynligvis sa det er